פינוי בינוי הרצליה

מימוש מלא של הפוטנציאל

לכל פרויקט פינוי בינוי הרצליה פוטנציאל אדיר, אבל חשוב מאוד לבחור נכון את החברה שתממש אותו – כך שהמימוש יהיה מושלם. קבוצת אדלר כבר ביצעה בהצלחה מיזמי פינוי ובינוי בערים רבות במרכז הארץ, לרבות הרצליה, ובהתאם יודעת להתנהל באופן מיטבי בכל שלבי הפרויקט. כמו כן אמונה החברה על שיתופי פעולה פוריים עם עיריית הרצליה ועם כל הגופים הרלוונטיים הנוספים, כך שכל פרויקט מושלם בזמן קצר ככל האפשר.

מתחם אלקלעי – נפתלי

80 דירות קיימות
260 דירות חדשות

מתחם הנשיא ויצמן חדרה

29 דירות קיימות
145 דירות חדשות

הרוא"ה רמת גן

85 דירות קיימות
240 דירות חדשות

ז'בוטינסקי רמת גן

135 דירות קיימות
405 דירות חדשות

הירדן רמת גן

68 דירות קיימות
185 דירות חדשות

התחדשות עירונית הרצליה

הרצליה היא אחד הישובים המבוססים בישראל, ובהתאם היא נמנית על פורום ה-15 (הרשויות המקומיות החזקות, שלא זקוקות למענקי איזון ופיתוח מהמדינה). יחד עם זאת בחלק מהשכונות שלה, ובפרט בחלקים הדרומיים והמזרחיים של הרצליה, ניתן למצוא בניינים ישנים רבים שלא מספקים לדייריהם את איכות החיים המצופה במאה ה-21, ועל כן ישנה שאיפה לבצע פרויקטים של התחדשות עירונית. למעשה, לאחר שבשנת 2018 הוקפאה האפשרות של שדרוג מרכז העיר באמצעות פרויקטים של התחדשות עירונית הרצליה שוב על המפה, וכעת המדיניות של העירייה היא עידוד ותמיכה במיזמים אלה. קבוצת אדלר מתמחה במימוש ההזדמנויות השונות שמעניקות תוכניות התחדשות עירונית.

המפתחות העיקריים להצלחת התחדשות עירונית הרצליה

* הסכמת בעלי הדירות ושיתוף פעולה מלא - לצורך תוכנית חיזוק עיבוי של בניין קיים דרושה הסכמת 66% מבעלי הדירות לכל הפחות, ואילו לצורך תוכנית פינוי ובינוי כבר חובה לגייס לפחות 80% מבעלי הדירות. כמו כן ישנה חשיבות למידת שיתוף הפעולה של בעלי הנכסים עם כל הגופים הרלוונטיים. * היכרות עם הדרישות הייחודיות של עיריית הרצליה - על-מנת למקסם את הסיכוי לקבלת היתר בנייה בזמן קצר ככל האפשר, נדרשת היכרות עם המאפיינים הייחודיים של ההתחדשות העירונית בהרצליה, כך שהתוכניות יהיו מקובלות על הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. * איתנות פיננסית - פרויקט התחדשות עירונית, ובפרט כשהמסלול הנבחר הוא הרס הבניין הקיים והקמת אחד חדש במקומו, מחייב השקעה כספית ניכרת (של היזם. בעלי הדירות לא משקיעים כסף בשדרוג הנכס שלהם). בהתאם איתנות פיננסית היא מפתח בולט נוסף בדרך לפרויקט מוצלח.

ניסיון רחב היקף וצוות מומחים בקיא

מפתח נוסף למימוש הפוטנציאל של התחדשות עירונית הרצליה הוא ניסיון. קבוצת אדלר השלימה בהצלחה עשרות פרויקטים על בסיס תמ"א 38/1 ותמ"א 38/2 בכל הערים הגדולות בגוש דן, לרבות הרצליה, והניסיון הרב שצברה מתורגם ליכולות מקצועיות גבוהות. כל מיזם מתוכנן ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם, וגם הבנייה בפועל מתבצעת בסטנדרטים גבוהים במיוחד. עוד דגש חשוב הוא ליווי צמוד של בעלי הדירות, החל משלב בדיקת ההיתכנות הראשונית ועד להשלמת הפרויקט.

פינוי בינוי בהרצליה

הרצליה, שהוקמה בשנת 1924 על אדמות מספר כפרים ערבים, נמצאת בתנופת פיתוח. מספר התושבים של השכנה שמצפון לתל אביב כבר חצה את ה-100,000, ובעיריית הרצליה מבקשים להגדיל באופן משמעותי את היצע הנדל"ן בעיר על-מנת לספק את הביקוש הער ובפרט למשוך אוכלוסייה חזקה. הדרך האופטימלית היא פינוי בינוי הרצליה, כלומר הריסתם של בניינים ישנים מאוד שלא הולמים את הסטנדרטים העכשויים, והקמת מבנים חדישים במקומם. קבוצת אדלר היא אחת המובילות בארץ בתחום הספציפי הזה, הן בזכות הניסיון רחב ההיקף שצברה והן בזכות המחויבות המוחלטת לבעלי הדירות בכל פרויקט.

האזורים הכדאיים ביותר לביצוע פינוי בינוי הרצליה

* שכונת שביב (יד התשעה) - שכונה בחלק הצפון מזרחי של הרצליה, בסמוך לכביש 531. יד התשעה הוקמה כמעברה לאחר קום המדינה, ובשנות ה-60 הוקמו בה שיכונים של 3-4 קומות. בסמוך לשכונה צולמו סצנות המעברה של הסרט סלאח שבתי. בקרוב צפויה יד התשעה להשתנות באופן דרמטי בזכות פרויקטי פינוי בינוי שיהפכו את מבני השיכון המיושנים לרבי קומות עכשוויים. * שכונת וייצמן - שכונה שקטה במרכז העיר שזקוקה גם היא להתחדשות משמעותית. * נווה ישראל - שכונה בחלק הדרומי של הרצליה, בסמוך לקניון 7 הכוכבים ולקיבוץ גליל ים. חלק גדול מהבניינים בנווה ישראל, שבה שוכנים גם אולפני הרצליה, הוקמו לפני 60 שנים והם מתאפיינים בדירות קטנות ובמראה מוזנח (גם לאחר שבנווה ישראל מומש פרויקט שיקום שכונות בשנות ה-70 של המאה הקודמת). * שיכון דרום - עוד שכונה בדרום הרצליה, ממזרח לנווה ישראל ובסמוך לחלק הדרומי של רחוב בן גוריון. בשיכון דרום כבר יש מספר רבי קומות חדישים וכעת צפויים להצטרף אליהם מגדלים נוספים.
הקודם
הבא