פינוי בינוי חולון

ניצול מקסימלי של הפוטנציאל הגבוה

לכל פרויקט פינוי בינוי חולון פוטנציאל גבוה – וקבוצת אדלר מבטיחה, ומקיימת, מיצוי מלא של הפוטנציאל. סיבה אחת לכך היא היכולות המקצועיות המוכחות של המומחים שמובילים כל פרויקט, הן בשלב התכנון והן בשלב היישום. סיבה שנייה היא שיתופי הפעולה היעילים עם הרשות המקומית, ועוד גורם חשוב להצלחת החברה הוא המחשבה המתמדת על טובת בעלי הדירות בכל מבנה שעובר פינוי ובינוי מחדש.

מתחם אלקלעי – נפתלי

80 דירות קיימות
260 דירות חדשות

מתחם הנשיא ויצמן חדרה

29 דירות קיימות
145 דירות חדשות

הרוא"ה רמת גן

85 דירות קיימות
240 דירות חדשות

ז'בוטינסקי רמת גן

135 דירות קיימות
405 דירות חדשות

הירדן רמת גן

68 דירות קיימות
185 דירות חדשות

התחדשות עירונית בחולון

חולון מיתגה את עצמה במאה ה-21 כעיר הילדים, ובכך התנערה מהתדמית המנומנמת והמיושנת שאפיינה אותה בעבר, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שברחבי העיר ישנם בניינים בני 50 ואפילו 60 שנים. הבניינים המיושנים לא מתאימים יותר לעידן העכשווי, פוגמים ברמת החיים של תושבי העיר ועלולים להתגלות כמסוכנים (ולמרבה הצער כבר אירעה קריסת בניין בחולון שרק בנס לא נסתיימה באסון המוני). הפתרון למבנים אלה הוא באופן טבעי פינוי בינוי חולון, הרשות המקומית תומכת בכך וקבוצת אדלר מצטיינת במימוש הפוטנציאל האדיר של פרויקטים אלה.

פינוי בינוי חולון - אזורים מומלצים

* ג'סי כהן - שכונה שהייתה מזוהה בעבר עם מצוקה והזנחה, אבל נמצאת בעיצומו של שינוי משמעותי לטובה. תחילה הוקמה מדרום לשכונת העולים החדשים משנות ה-50 נאות בן גוריון שנקראת גם ג'סי כהן החדשה, וכעת ג'סי כהן הראשונית תשודרג באמצעות פרויקטים של פינוי בינוי. * תל גיבורים - שכונה בחלק הצפוני של חולון שנבנתה אף היא מעט לאחר קום המדינה ועד היום יש בה מבנים ישנים (שמוקפים בבנייה חדשה בשכונות חולון הצעירה וחולון הירוקה). בלב שכונה זו שוכן פארק הפילבוקס שמהווה נכס עירוני יקר ערך. * סוקולוב - רחוב מרכזי שהוא גם הגבול הדרומי של שכונת אגרובנק, כאמור אחת השכונות שהיוו את הבסיס לחולון. גם כיום יש בשכונה זו שיכונים עממיים שכבר לא מתאימים לצרכי הדיירים. ההתחדשות העירונית ברחוב זה כוללת התייחסות גם לפן המסחרי שלו. גם בשדרות קוגל שמהוות את הקצה המזרחי של אגרובנק ישנם פרויקטים של פינוי בינוי. * קריית שרת - השכונה הגדולה ביותר בעיר. שוכנת בחלק הדרום מזרחי של חולון, ובין השאר צפויים להיות מוקמים בה מגדלים מרשימים במיוחד.

התחדשות עירונית חולון

חולון היא העיר ה-10 בארץ מבחינת מספר התושבים, שנכון לשנת 2022 כבר עומד על כ-200,000. הביקוש לדיור בעיר, ובאזור גוש דן כולו, גבוה מאוד, בעוד השטחים הפנויים הולכים והופכים מצומצמים יותר ויותר. במצב שכזה, אחד האמצעים ההכרחיים הנדרשים על-מנת לספק את הביקוש הוא התחדשות עירונית שמוסיפה יחידות דיור רבות במקומות שכבר יש בהם בניינים. למעשה מבחינת המימוש של פרויקטי התחדשות עירונית חולון היא אחת הערים המשמעותיות עם מספר מתחמי פינוי בינוי גדולים בחלקים שונים של העיר. קבוצת אדלר מיישמת פרויקטים שכאלה על בסיס ניסיון רב, קשב מלא לדיירים ושיתוף פעולה פורה מול עיריית חולון.

הדגשים העיקריים של התחדשות עירונית חולון

* שיתוף הציבור - עיריית חולון שמה דגש רב על שיתוף הציבור ככל האפשר בגיבוש תוכניות הפיתוח למרחבים השונים בעיר שצפויים להתחדש - אזור סוקולוב ושדרות קוגל, תל גיבורים, ג'סי כהן ועוד. כחלק מכך התקיימו מפגשים בין צוותי העירייה לבין תושבים, על-מנת שגם לקולות מהשטח יהיה משקל משמעותי בעתיד של חולון. * מוקדי בילוי ופעילות לילדים - במקביל לשדרוג הבניינים הישנים בשכונות הוותיקות, ולמתיחת הפנים שעוברים רחובות חולון, ישנו מאמץ ליצור עוד מוקדי בילוי ועוד מתחמי פעילות לילדים, וזאת בכדי לספק את המענה הנכון לצרכי המשפחות הצעירות שמהוות את רוב האוכלוסייה בעיר. * קישוריות - תוכניות ההתחדשות העירונית בחולון מותאמות גם לשינויים המשמעותיים הצפויים מבחינת התחבורה בתוך העיר, אליה וממנה, ובפרט לקו הירוק של הרכבת הקלה שצפוי לעבור בכ-20 תחנות בעיר.

התנהלות אחראית וזמינות מרבית

מימוש פרויקט במסגרת התחדשות עירונית חולון מחייב התנהלות אחראית במיוחד לנוכח ההזדמנות החד פעמית לשדרג את הנכס הקיים מכל הבחינות. קבוצת אדלר מקפידה על זמינות מרבית מול הדיירים, הן על-מנת להבטיח שקט נפשי והן על-מנת לספק תשובות מפורטות ובגובה העיניים לכל שאלה שצצה ומענה מידי לכל צורך. הבקיאות הרבה של נשות ואנשי המקצוע שמובילים את הפרויקטים מבטיחה פתרון נכון לאילוצים הנדסיים ואחרים, והאיתנות הכלכלית של החברה מאפשרת להשלים כל פרויקט ללא עיכובים מיותרים.

פינוי בינוי בחולון

חולון הוקמה מעט לפני קום המדינה כאיחוד של 5 שכונות: גרין, אגרובנק, מולדת, שכונת עם וקרית עבודה. האוכלוסיות בשכונות היו שונות מאוד אלה מאלה, אולם הצורך בביטחון בתקופת המרד הערבי והלחץ מצד הבריטים הובילו לאיחוד. מאז הלכה העיר והתפתחה, וכיום מספר התושבים בה כבר מגיע לכ-200,000. חולון מיתגה את עצמה כעיר הילדים ופועלים בה מספר מוזיאונים נחשבים, ועכשיו מגיע השלב הבא - התחדשות עירונית רחבת היקף. קבוצת אדלר מובילה פרויקטים של פינוי בינוי בחולון, בסטנדרטים גבוהים ומתוך מחויבות מלאה לבעלי הדירות בכל בניין שמפונה לטובת הקמת חדש.

מה חשוב לקחת בחשבון כדי לבצע פינוי בינוי בחולון?

* הסכמה של בעלי הדירות - על-מנת לממש פרויקט פינוי בינוי נדרשת הסכמה של לפחות מ-80% מבעלי הדירות. כדאי לדעת שאם מגיעים לרף זה, הדיירים שממשיכים להתנגד חשופים לסכנת תביעה מצד בעלי הנכסים שכן מעוניינים בהתחדשות עקב הנזק הכספי שנגרם להם. * הסכמה של הרשות המקומית - הוספת מספר רב של יחידות דיור מחייבת תשתיות ציבוריות מתאימות, ועל כן עיריית חולון בוחנת בקפידה כל בקשה לפינוי ובינוי. יחד עם זאת המדיניות היא לעודד את ההתחדשות העירונית ההכרחית, ובפרט במתמחים כמו תל גיבורים, שדרות קוגל, החצב, סוקולוב, מבצע סיני ועוד. * תוכנית אופטימלית - פינוי בינוי הוא הזדמנות שלא חוזרת על עצמה לשדרג באופן משמעותי מאוד את הדירה, הן מבחינת הגודל, הן מבחינת המפרט והן מבחינת המעטפת, כלומר הבניין שבו נמצאת הדירה. בהתאם חשוב להפקיד את מלאכת התכנון והיישום בידיים המקצועיות והאמינות ביותר שיש.

מומחים מוערכים ומקסימום מחויבות לבעלי הדירות

פינוי בינוי בחולון הוא פרויקט מורכב שמחייב בקיאות יוצאת דופן לגבי מגוון רחב של סוגיות. נשות ואנשי המקצוע של קבוצת אדלר, כמו גם המומחים שלוקחים חלק בתכנון ויישום כל פרויקט, הם בעלי ניסיון רחב היקף שמתורגם להחלטות מדויקות - ולמקסימום תועלת לבעלי הדירות. עוד דגש חשוב מבחינת החברה הוא זמינות מרבית לנציגות הנבחרת של בעלי הדירות בבניין, ושיתוף פעולה מלא על-מנת לצמצם את ההפרעה לשגרה ולמקסם את הנחת מההתחדשות.
הקודם
הבא